diumenge, 6 de novembre del 2011

Esporles-Port des Canonge-Banyalbufar.Esporles

Avui m'he despert a les 6h, feia una tormenta impressionant, però de totes maneres ho he preparat tot, esperant que aturàs. A les 7.30h m'ha telefonat en Pau i em demana si tot segueix endavant, i li dic que sí, que a les 8.30h a Esporles ( som endureros i un poc d'aigua no ens fa por). Després rep un missatge d'en Martí i em diu que no surtirà ( té por de l'aigua ), jo li contest el missatge i li dic dues paraules ben dites i finalment ve.
Anam cap a Esporles amb la "furgo" Martí, Rafel i jo (Biel) i al parking ja ens esperen en Kiko i en Pau. Començam la ruta i la veritat és que els gps ( aquesta vegada els gps érem noltros mateixos, "la nostra memòria") van un poc despistats i es perden un poc, així que finalment trobam la carretera que ens durà a George Sand i així començam la baixada cap a Port des Canonge on ens aturam a berenar. Un cop ben berenats agafam el Cami des General fins a Banyalbufar. Agafam forces per que ens queda la gran pujada des Camí des Correu. Un cop feta la pujada ( és l'hòstia i jo he arribat bastant petat, però l'he pujada sense aturar, això és tot un honor per jo, ha ha ha.) caminam un poc i ja agafam la baixada cap a Esporles i arribada als cotxes.
Han estat 32.5km de ruta amb molt bona companyia i bon rollo.
Una abraçada a tots els que no han pogut venir i fins la pròxima.




3 comentaris:

  1. que no es guapo aixo???
    com sempre en Martí fot les fotos.

    ResponElimina
  2. Que pasa tio? a mem si t'animes dissapte i mos veim.

    ResponElimina
  3. Torrapipes en marti mos diu k t'anyora mooollllltttt... jejejej

    ResponElimina